G-HAIR
Apa yang ingin saya kongsikan disini agar kita sama-sama renungkan tentang pemimpin yang ingin disegani, di hormati, di jadikan model...yang ingin dilihat paling gah...yang ingin dilihat paling yang terbaik dari yang terbaik di kalangan masyarakat...Pemimpin sebuah parti yang terkenal dengan keIslamannya tapi tak semua berperangai seperti ini cuma pemimpin yang berada dalam masyarakat di tempat saya sahaja, belum lagi membesar sudah ada taring dan menunjuk-nunjuk lagi taringnya dan belangnya namun apa yang terkilang saya disini, mesyuarat diadakan bermula pada pukul 8 pagi lagi tapi pemimpin ni sampai pukul 10 pagi bayangkan selama 2 jam para ahli perlu menunggu pemimpin yang dikatakan paling berkaliber di dalam masyarakat saya di sini. Antara ahli yang menunggu adalah seorang ulama' yang paling disegani dalam masyarakat sini...semasa saya sampai pun sudah 8.10 dan masa saya sampai ulama' ini sudah ada dan dia begitu sabar menunggu sehingga pemimpin ni sampai...sama-samalah kita renung-renungkan kerana kita dilahirkan semuanya sebagai pemimpin dan jadilah pemimpin yang betul-betul berwibawa..

...Renung-renungkan lah.....
0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails