G-HAIR

Diana hamil, Zamarul rajin




DENGAN wajah ekstra berseri, mukadimah bicara pelakon jelita, Diana Rafar kedengaran santai sahaja petang itu. Tidak seperti kebiasaan, kali ini, pemilik nama lengkap Adiana Abdul Rafar ingin berkongsi sebenar kegembiraan tentang diri yang hampir mencapai kesempurnaan sebagai seorang wanita.

"Terima kasih kepada pihak media yang datang sokong pelancaran drama bersiri, Ilusi. Kebetulan berjumpa anda hari ini, saya hendak beritahu, saya sedang mengandung lima bulan," kata Diana ringkas yang masih kelihatan anggun dengan pakaian serba hitam walaupun berbadan dua.


Aishwarya Rai hamil?


AISHWARYA RAI


MUNGKIN sudah lama menunggu berita baik daripada aktres jelita yang juga menantu kepada keluarga berpengaruh di India iaitu Aishwarya Rai sehingga terlalu banyak khabar angin tentang kehamilannya.

Meskipun khabar angin itu menunjukkan Aishwarya Rai masih menjadi pujaan peminat serta perhatian media, ia sedikit sebanyak telah memberi tekanan kepadanya yang dikatakan terlalu tertekan untuk memperoleh cahaya mata dengan segera.


Kehidupan artis semua diumumkan kepada khalayak. Bukan saja hamil kahwin,cerai,khalwat, dan macam-macam lagi yang menjadi bahan untuk pelaris NEWS akan menjadi bahan dimuka hadapan....kalau mahu nama anda meniti di bibir khalayak pilih lah kejaya artis TAPI....renung-renungkan lah....

0 Responses

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails